Gezocht: halftijds medewerker personeelsadministratie en inschrijvingen

Wij zijn op zoek naar een halftijds medewerker personeelsadministratie en inschrijvingen.

Takenpakket

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve opvolging van het personeelsbeleid. De algemeen coördinator vormt samen met het sociaal secretariaat (Acerta) en de externe dienst voor preventie en bescherming (Attentia) jouw klankbord.
  • Je bent mee verantwoordelijk voor de opvolging en afwerking van de inschrijvingen van deelnemers.

Administratie personeelsbeleid

  • Administratie personeel: opstellen contracten, maaltijdcheques, persoonlijke gegevens, hospitalisatieverzekering, woon-werkvergoeding, werktijd,…
  • Loonverwerking in Acerta Connect
  • Administratie contracten en lonen jobstudenten
  • Personeelsplanning voor jeugdverblijfcentra van Gekkoo
  • Administratieve opvolging Sociale Maribel: studenten deeltijds leren en werken
  • Contactpersoon voor Acerta, Sociare, Attentia,…
  • Opmaak en opvolging van jaarlijks preventieplan in samenwerking met Attentia

Onthaal en administratie inschrijvingen

  • Opvolgen inschrijvingen en nazorg bij inschrijvingen
  • Permanentie (telefoon en onthaal) secretariaat Gekkoo
  • Opvolgen mailboxen info, inschrijvingen

Algemene taken

  • Logistieke ondersteuning bij activiteiten van Gekkoo
  • Meewerken op magazijn- en opruimdagen

Functieprofiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt ervaring in Office-programma’s.
  • Je bent bereid om bij te leren in de programma’s voor personeelsadministratie.
  • Je kan stipt, zelfstandig en foutloos werken.
  • Je bent betrouwbaar en gaat discreet om met persoonlijke informatie van collega’s.
  • Je bent een zeer klantgericht persoon. Je probeert steeds een oplossing te bieden op de vraag van de klant.
  • Je kan je vlot uitdrukken, zowel telefonisch als in persoonlijke contacten.
  • Je kijkt er naar uit om samen te werken met een jong team.

Ons aanbod

  • Indiensttreding op 1 maart 2021
  • Verloning volgens barema PC 329.01 - A2.
  • Halftijds in dienst met een uurrooster van 20 uur. Zo bouw je een halve extra verlofdag per maand op.
  • Werkrooster in overleg te bepalen.
  • Werken in systeem van glijtijden en met mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Hospitalisatieverzekering van AG Insurance na een half jaar.
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team dat goed samenhangt en ernaar uitkijkt om jou in het team te verwelkomen.

Sollicitatieprocedure

Stuur je motivatiebrief en cv voor donderdag 14 januari om 22.00 uur naar solliciteren@gekkoo.be. Vermeld ‘Medewerker administratie - personeelsbeleid en inschrijvingen’ in het onderwerp van je mail.

Een eerste selectie gebeurt op basis van motivatie en cv. Geselecteerde kandidaten krijgen een uitnodiging voor een online schriftelijke proef op woensdag 20 januari. Je ontvangt de proef om 19.00 uur en stuurt deze voor 22.00 uur terug.

Hou ook alvast maandagnamiddag 25 januari vrij voor de mondelinge proef.

Meer info over de job-inhoud: Dries Roelant, dries@gekkoo.be