Gezocht: voltijds administratief medewerker voor ondersteuning boekhouding en aankoopprocessen

Wij zijn op zoek naar een voltijds administratief medewerker voor ondersteuning boekhouding en aankoopprocessen.

Takenpakket

  • Je bent verantwoordelijke voor de dagelijkse opvolging van de financiële administratie. De zakelijk coördinator en het extern boekhoudkantoor zijn jouw klankbord.
  • Je bent aanspreekpunt voor collega’s met financiële vragen en legt rechtstreeks verantwoording af bij de algemeen coördinator.

Ondersteuning boekhouding (50%)

  • Betalen en verwerken facturen
  • Beheren kassa
  • Kasboeken, financiën aanbod, bankkaarten
  • Opsporen ontbrekende facturen en ticketjes
  • Terugbetalingen ouders
  • Uitbetalingen vrijwilligersvergoedingen
  • Beheren rekeningen: cash flow, nieuwe bankkaarten, voldoende geld op rekening
  • Opvolgen administratie wettelijke en statutaire verplichtingen
  • Opvolgen huur appartement Limburgstraat (opvolging huurinkomsten, wettelijk kader)
  • Betalingen inlezen in i-School
  • Opvolgen vervallen betalingen i-School opvolgen

Aankoper/algemeen secretariaat (30%)

  • Bestellingen materiaal en voeding verblijven
  • Opvragen offertes: bussen, huurauto’s, tenten, bestellingen stadsmateriaal,…
  • Coördineren en opvolgen van kleine klussen
  • Beheer auto’s: opvolgen onderhoud, keuring, carwash,…
  • Contactpersoon verzekeringen: opvolging polissen, beheren grotere verzekeringsclaims,…

Investeringen/verbouwingen gebouwen (20%)

  • Uitvoerende kracht:
    • Opvragen offertes
    • Opvolgen werkplanning, contact met leveranciers
    • Coördineren bestellingen

Functieprofiel

  • Je hebt minimum een bachelordiploma (geen specifieke opleiding).
  • Je hebt ervaring in Office-programma’s, met focus op Excel.
  • Je bent bereid om bij te leren in de boekhoud- en bankprogramma’s.
  • Je kan stipt, zelfstandig en foutloos werken, bent betrouwbaar en hebt oog voor detail.
  • Je haalt voldoening uit het werken met cijfers en door bij te dragen aan het groter geheel van Gekkoo.

Ons aanbod

  • Onmiddellijke indiensttreding
  • Verloning volgens barema PC 329.01 - A2. Relevante anciënniteit of ervaring wordt meegenomen in verloning. Maximum brutoloon 2.496,90 euro.
  • Voltijds in dienst voor 38 uur met een uurrooster van 40 uur. Zo bouw je 1 extra verlofdag per maand op.
  • Hospitalisatieverzekering van AG Insurance na een half jaar.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team dat goed samenhangt en ernaar uitkijkt om jou in het team te verwelkomen.

Interesse?

Stuur je motivatiebrief en cv voor zaterdag 26 december om 22.00 uur naar solliciteren@gekkoo.be. Een eerste selectie gebeurt op basis van motivatie en cv. Geselecteerde kandidaten krijgen een uitnodiging voor een online schriftelijke proef op dinsdag 29 december. Je ontvangt de proef om 19.00 uur en stuurt deze voor 22.00 uur terug. Hou ook alvast donderdagnamiddag 7 januari vrij voor de mondelinge proef.

Meer info over de job-inhoud: Dries Roelant, dries@gekkoo.be, 03 369 26 51