Inschrijven voor een activiteit doe je best altijd via onze website. Daar kan je gemakkelijk filteren op periode, locatie, leeftijd,… Via de inschrijven-knop kom je vervolgens in i-Active terecht waar je je inschrijving verder afhandelt.
Hieronder leggen we kort uit wat je waar terugvindt in je i-Active-account.
Inloggen
Inloggen in i-Active doe je via onze website, klik bovenaan op “login i-Active”. Geef je username en wachtwoord in. Opgelet: je username is een cijfercode, niet je e-mailadres of naam.
- Lukt inloggen niet? Neem dan contact met ons op.
- Heb je nog geen account? Lees meer.
Je inschrijving nakijken
Een overzicht van je inschrijvingen vind je via “reservaties”, kies “overzicht per maand” en filter op de maand waarin de activiteit plaatsvindt.
Je afrekeningen en betalingen nakijken
Onder “financieel” vind je je afrekeningen terug. Als je op het blauwe pdf-icoontje klikt, opent de afrekening met de betaalgegevens.
Als je online betaalde, zal je zien dat het openstaande bedrag 0 euro is. Betaalde je via overschrijving, dan duurt het iets langer voor je betaling zichtbaar is.
Deelnameattest ziekenfonds
Onder “financieel” vind je na elke vakantie je deelnameattest voor het ziekenfonds terug. Selecteer het juiste jaartal en je kan je attesten zelf downloaden en afprinten.
Jouw gegevens beheren
Onder “uw gegevens” kan je zelf je gegevens aanvullen of aanpassen.
Medische gegevens, allergieën, aandachtspunten, huisarts van je kind
De verantwoordelijke van de activiteit kan via een computer of tablet de (medische) info en noodnummers voor jouw kind bekijken. Het is belangrijk dat deze gegevens steeds up-to-date zijn zodat we je kunnen bereiken in geval van nood.
Onder “uw gegevens” klik je op “kinderen” en naast de naam van je kind op het groene potloodje. Onderaan kan je alle belangrijke medische info, aandachtspunten,… aanvullen of aanpassen.
Onder “uw gegevens” klik je op “contact” om extra telefoonnummers toe te voegen.