Onze inschrijvingen verlopen via i-Active.
- Je maakt eenmalig een gezinsaccount aan.
- Je krijgt vervolgens een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je paswoord in te stellen.
- Daarna kan je steeds met deze gegevens inloggen en je kind inschrijven voor onze activiteiten. In je gezinsaccount kan je je inschrijvingen en betalingen nakijken, attesten voor ziekenfonds en belastingaangifte downloaden, de medische gegevens van je kind bijwerken,…
Hou zeker jouw rijksregisternummer en dat van je kind(eren) bij de hand, je hebt deze nodig tijdens het registratieproces.
Ben je je inloggegevens vergeten of krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met ons secretariaat.
Registeren doe je zo
- Registreren doe je via onze website, klik bovenaan rechts op “login i-Active”
- Een nieuw scherm opent, klik op “Nog niet geregistreerd? Klik hier om een account aan te maken.” Volg de stappen en vergeet niet om op het einde op de groene knop “registeren” te klikken.
- Je kan nu meteen een paswoord instellen en je ouderaccount bekijken.
- Je hebt ook een mail gekregen waarin je username (een cijfercode) en een paswoordlink zit.
Meer info over wat je waar terugvindt in je account
Schrijf je als OCMW, CAW, voorziening,... in voor een cliënt en treedt je op als derdebetaler, neem dan eerst contact op met ons secretariaat. We leggen je uit hoe je voor je cliënt een account moet aanmaken.
Drie handige tips
- We raden aan om de registratie via een computer te doen. Op een telefoon of tablet verschijnt niet alle info volledig op het scherm.
- Heb je al een i-Active-account bij een andere organisatie? Dan moet je een nieuwe account aanmaken om voor Gekkoo-activiteiten te kunnen inschrijven.
- Je username is een cijfercode, niet je e-mailadres of naam.